Coffeeshop Company
Informace o franchisovém systému
Popis franchisového systému
TIZIA, s.r.o. je Master Franchisee značky Coffeeshop Company v Polsku, Maďarsku, České republice a na Slovensku od roku 2007.
Koncept Coffeeshop Company vznikl v roce 1999 v Rakousku pod společností Schärf, která má 60letou historii v dovozu a pražení kávy a výroby espresso strojů. Svou první pobočku otevřel ve Vídni. V současné době najdete tuto značku až v 28 zemích světa. V Česku začal koncept provozovat svou první kavárnu v roce 2007.
Kvalita této značky spočívá ve spojení tradičních hodnot podávání kávy a moderních trendů přípravy kávových specialit. Koncept sází na to, že se káva stává součástí životního stylu a je spojena se specifickou kulturou. Coffeeshop Company přináší atmosféru spojenou s vídeňskými kavárnami, včetně interiéru a obsluhy.
Franchisové provozovny
- Česká republika: 9 kaváren
- Slovensko: 24 kaváren
- Maďarsko 11 kaváren
- Polsko 3 kavárny
Obrázek provozovny systému
Informace pro franchisanty
Podpora pro franchisanty
- Podpora při výběru lokality, negociace podmínek nájmu, investiční a finanční plán, realizace „na klíč”
- Školení a trénink ve vlastních provozovnách, mystery shopping
- Marketingová podpora
- Kompletní logistika, controlling
Potřebná počáteční investice
- Hodnota licence platné na 10 let je závislá na velikosti a typu konceptu od 5 000 EUR bez DPH.
- Investice do kavárny je závislá na velikosti a typu konceptu, bližší informace poskytneme na konkrétní lokalitu a prostor, ale nejnižší hranice je od 30.000 EUR až do 120.000 EUR.
- Měsíční franchisový poplatek 2% z obratu
Základní požadavky
- Nabízíme různé typy konceptů a naše kavárny umíme umístit jak do malých lokalit (tzv. typ "TO GO" - kde potřebný prostor je od cca 5m2) až po ty velké (typu "Lounge" - s prostorem až do 150 m2).
- Kandidát se musí ztotožnit s principy a s manuálem našeho konceptu, uvedených ve franchisové a obchodní smlouvě.
- Kandidát musí být připraven na financování celého projektu.
Informace o franchisorovi
Tizia , spol.r.o
Vajnorská 103/A 831 04 Bratislava
+421 907 818 274
Kontaktní osoba pro zájemce o licenci
Lukáš Jagnešák – Area Manager CZ
Více informací
Správcem osobních údajů je Tizia , spol.r.o (Vajnorská 103/A 831 04 Bratislava). Vaše osobní údaje budou zpracovány za účelem poskytnutí podrobností o franšízovém systému Coffeeshop Company a navázání spolupráce. Poskytování údajů je dobrovolné, je však nezbytné k dosažení výše uvedených účelů. Podrobné informace o zpracování osobních údajů jsou k dispozici v zásadách ochrany osobních údajů na coffeeshopcompany.cz.
PŘEČTI ČLÁNKY
Nejčtenější
O otevření vlastní kavárny uvažoval Alexander Stamenov dlouho. Co ho přimělo připojit se k franšízové síti Coffeeshop Company?
O licence kaváren Coffeeshop Company je mezi uchazeči o franšízu zájem. I díky nim se tak letos síť poboček rozšíří do dalších lokalit.
Franšízanti Coffeeshop Company si mohou vybrat, jak velkou kavárnu chtějí provozovat. Kolik pak do ní musí investovat?
„Náklady spojené s rebrandingem poboček nikdy nenesou zcela naši franšízanti. Podílíme se na nich i my a pronajímatel prostor,“ říká Peter Ondrej, Managing Director Coffeeshop Company.
Franšízový kavárenský řetězec Coffeeshop Company rozšiřuje své zastoupení na trhu i v době, kdy je situace gastronomických provozů ovlivněna vládními restrikcemi a opatřeními.
Franšízy s „jídlem do ruky“ musí rychle reagovat na zákaznické trendy. Ty nám přiblíží manažerka pro rozvoj franšízové sítě Bageterie Boulevard a 360Pizza Markéta Krejčíková.
Franšízová síť Banh-mi-ba ve stylu fast casual sází na oblibu vietnamských baget. Kde má tento byznys další potenciál?
„Franšízová síť kaváren CrossCafe umí pomoci těm, kteří chtějí začít kavárenský byznys,“ říká ředitel společnosti Mgr. David Štangler.
Vašek Hájek za tři roky, do kterých spadala éra covidu, stihl otevřít tři úspěšné franšízy Vosíme.cz. Proč uvěřil právě této pizze?
Dva kamarádi Honza a Matěj postavili svůj koncept bistra na čerstvých těstovinách, které dovedou mimořádně rychle servírovat zákazníkovi. Nyní svůj nápad nabízí jako franšízu.
Chocafé je kavárna, kde proudí především belgická čokoláda. Co tento koncept nabízí franšízantům nám v rozhovoru přiblíží zakladatel značky Jan Novák.
Zavedný franšízový model Fruitismo dobývá Rakousko a Německo. Jaké jsou nebližší plány značky?
„Počty franšíz s vaflemi, palačinkami a lívanci rostou. Nyní cílíme na všechna krajská města“, říkají franšízoři Elvis Osmanović a Dino Pekez.
V roce 2023 u nás otevřel jeden ze světově nejznámějších franšízových řetězců fast foodu šest nových restaurací. Jaké mají další byznysové plány?
Franšízovou síť Kafec založil Tomáš Konečný na pevných základech vlastní úspěšné praxe. Sen o vlastní kavárně se díky tomu může stát realitou i pro další zájemce.
Znáte apetýt běžného teenagera? Pak víte, že postavit na tom byznys musí vyjít. A Davidovi Alešovi to s franšízou ReFresh Bistro opravdu vyšlo.
Informace zadané v katalogu dodávají samotné franchisové systémy. Před podpisem smlouvy o spolupráci by měl každý zájemce posoudit nabídku dané firmy. Redakce si vyhrazuje právo upravit informace o systémech udávaných v katalogu. V případě zjištění, že udávané informace nejsou pravdivé či neaktuální, prosíme, kontaktujte redakci.
PROFIT system franchise services s.r.o. - provozovatel Franchising.cz, informuje, že neshromažďuje ani nezpracovává informace zaslané prostřednictvím kontaktního formuláře. Všechny informace zadané ve formuláři jsou zasílány jako e-mail organizátorovi systému uvedenému v Katalogu franšíz. Uvedený příjemce, který obdrží odeslané informace, je použije s cílem poskytnout informace na zaslaný dotaz. Odeslání jakýchkoliv vašich osobních údajů je dobrovolné a organizátor systému, který obdrží kontaktní formulář, je subjektem odpovědným za shromažďování a zpracování případných osobních údajů.